16 Aralık 2010 Perşembe

VEGA - SERZENİŞTE AKOR

Bir zamanların en popüler şarkılarından biri olan Vega'dan serzenişte adlı parçanın
akorlarını çok aradığınızı biliyorum ve sizler için bu parçanın akorlarını yayınlıyorum  
 
VEGA - SERZENİŞTE
 
Bm
Masumsun sen , masumsun sen
            G
Bana göre benimse kırk tilkiyle şu beynimde
F#
Ne işim var savaşlarda boyalarla gözlerimde
Bm
Belki de geçmişimde bir yerlerim yara aldı
G
Yok belki ben öldürmüştüm yaralanmam palavraydı
Bm
Belki hiç anlatmadım diyeceklerim yarım kaldı
G
Yok inanmabir şey yoktu söyleyeceklerim yalandı
F#
Zaten yalandı aaa
Bm                                                                    }
Ama ben, ben sahiden ben her neysem işte             }
F#                    G                                               }
Ağladım, boyam aktı her gün sana yenilişte             }
Bm                                                                    } NAKARAT
Biraz sev sakinleştir sevdiğinim ben işte                 }
F#                                                                     }
Boşver sev sakinleşir                                            }
 G                                                                      }
Sevgilin serzenişte                                               }
 
Bm
Masumsun sen masumsun sen
            G 
Bana göre sarılmak istiyorken yorgun argın bedeninle
F# 
Ben meşgulüm savaşlarda boyalarla gözlerimde
Bm 
Belki de geçmişimde bir yerlerim yara aldı
G
Yok belki ben öldürmüştüm yaralanmam palavraydı
Bm 
Belki hiç anlatmadım diyeceklerim yarım kaldı
G 
Yok inanma bir şey yoktu söyleyeceklerim yalandı
F#
Zaten yalandı aaaa
 
  NAKARAT

0 yorum:

Yorum Gönder