28 Ağustos 2012 Salı

KUTSİ BAMBAŞKA ŞARKISININ AKORLARI





KUTSİ- BAMBAŞKA

Romantik ve bir o kadarda güzel bir şarkı kimden gelebilir. Tabiki Kutsi. Doktorlar dizisinin müthiş beyin cerrahının oyunculuktan daha iyi yaptığı bir iş varsa o da müzisyenlik olmalı. Videodanda göreceğiniz gibi 3 farklı parçaya ayırdım şarkıyı. ilk kısımda arpejle giriliyor ve diğer kısımda 4/4 lük aayyay ritm atılıyor ve son parça yani nakarat bölümünde susturarak ritm atmaya devam ediyorum. Ritm farklılıkları olmadan şarkı biraz yavan geliyor. İyi eğlenceler.


Em           C
Bana kalan bir yerde
D               Em
Sensiz düşlerim nerde
Em        C
Konuşulan herşey boş
D             Em
Herkes farklı dillerde
Em         Am
Biliyorsun zor anlarda ) 
D          Em
Kaçtığım o yer var ya)
Em          Am             x2
Yine çıktım aynı yola)
D          Em
Sen de gel biraz sonra)
Em              C
Niye küsersin sen aşka
D              Em
Çok zor kalbin attıkça
Em               C       x2
Her acıya dayanırdım da
D            Em
Bana inan bu bambaşka
Em             C
Belki bir gün bir yerde
D             Em
Karşı karşıya hem de
Em            C
Yüzüme dokun ne hoş
D             Em
İlk günkü sevinçlerle

0 yorum:

Yorum Gönder