15 Aralık 2010 Çarşamba

MALT - YENİDEN AKOR

Malt gurubunun yeniden adlı şarkısını bu yaz duymuştum . daha sonrada televizyonda bu şarkı çıksın diye dua ediyordum :) sizde beğenirsiniz umarım 

MALT - YENİDEN

INTRO : Bsus4#5/E - B7 - Am - G - D - Bsus4#5/E
Bsus4#5/E             B7
Dün yeniden, dinledim bu şarkıyı 
B7
Kalmıştı çok eskiden 
Am       Em        G
Sözleri dedim bari yazıyım 
  D           Em
En baştan yeniden 
Bsus4#5/E               B7
Dün yeniden baktım eskilere 
B7
Benim yeni evden 
Am         Em              G
Herşey değişmiş ama nakarat kalmış 
     D          Em
Söylüyorum aynen yeniden 
E          Gb             G                      Ab       G -Gb
Her geleni yok sayıp darlanmaksa benim tarzım 
E          Gb            G          Ab   Gb-E          
Her gelene hırlayıp harlamaksa farzım 
Eb       Gb             G              Ab   G-Gb
Her gidenin ardından ahlanmaksa arzım 
E               Gb                     Eb        E
Belki de bana benim gibi bir ahmak lazım
Nakarat ;
B7, G Akorları Bareli Basılacak ..
Bsus4#5/E   Akorunu "Em" Akoru Olarak Kullanabilirsiniz ..
Nakarat Bölümü Sadece Riff ve Slide Şeklinde İlerleyecek ..
Basit Ritm Ölçüsü Folk Ritm'dir ( 4/4 ) [ Bilmeyen Arkadaslar İçin Yazıyorum A-A
-Y-Y-A-Y ] ..

1 yorum: