8 Aralık 2010 Çarşamba

KENAN DOĞULU - TUTAMIYORUM ZAMANI AKOR


Tutamıyorum Zamanı

 
   (      Am
   ( İnadına yenilmeden, aşık olmadan gel
   (                                      Dm
 A ( Bu gidişin sonu kötü, kalbi kaybetme gel
   (                       Am
   ( Siyahını bırak da gel derdi sil yeter
   ( Dm            Am              E
   ( Aşka zulmedip küsme sen yeter
   ( 
   ( Şafağım kararır daralır geceler
 
 
       Am
Yerine hiç beni koyup sarhoş oldun mu sen?
                                   Dm
Kaderine boyun eğip düne küstün mü sen? 
                     Am
Yüreğine cayır cayır kor çile saçıp
Dm            Am             E
Göz göre göre korku saklayıp
 
Boğazına gömülüp sustun mu hiç?
 
 
   ( Am              Dm                                                                          )
   ( Kal gittiğin yerde mutlu ol                                                  )
   (        E               Am                                                                      )
 B ( Ya da gel, kalbimde tahta sahip ol                                  )
   (                                   Dm                                                              )
   ( Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim              )
   (        E                      Am                                                                )
   ( Ama karar ver tutamıyorum zamanı                                 )
 
TEKRAR A
 
 
 
 
Bu şarkı gerçektende sesinize gidecek türden bir şarkıdır. keyfini 
çıkarmaya bakın. yanımdaki arkadaşım bırak bu işleri falan diyo 
ama ben bırakmıcam size faydalı işler yapmaya devam edicem:D 

0 yorum:

Yorum Gönder