8 Aralık 2010 Çarşamba

YALIN - SONSUZ OL AKOR


Sonsuz Ol


Am  E             Am      E      Dm
Sen sözsüz bir şarkı gibi duruyorsun öyle

                      E
Ne söyledim de bana hala dargınsın

Am  E        Am        E       Dm
Ben gördüm hatamı paylaştım seninle

                      E
Ne söyledim de bana hala dargınsın

      Dm         G
Dün sabah erken uyandım

   Am
Gittim sana güller aldım

      Dm                 E
Mutlu ol diye mutlu ol diye

     Dm            G
Bu sabah gittiğini anladım

    Am
Ağladım sana şarkı yazdım

       Dm                  E
Sonsuz ol diye sonsuz ol diye

      Dm     E     Am
Unutulsanmı unutmasammı

            Dm            E        Am
Saklansanda bir köşede benle yaşlansanmı
 
 
 
 
Yalın 'ın o kadife sesinden dinlediğimiz bu eğlenceli şarkıyı çalma sırası şimde
sizde.son iki mısrada ritm değişmektedir bunlara dikkat etmenizi tavsiye ederim. 

0 yorum:

Yorum Gönder