8 Aralık 2010 Çarşamba

EMRE AYDIN - GİT AKOR


 ADAM OLMAZ DEDİN SENDEN AMA ADAM OLDU BENDEN BAK BU SİTEYİ AÇTIM SİZE FAYDALI BİŞİLER YAPMAYA ÇALIŞTIM HANİ OLMAZDI HII HIIIIII
EMRE AYDIN - GİT

Em                  Am         
Adam olmaz dedin senden
F                            G    Am                Am  G   F  Em
Adam nedir dedim içimden
Em                  Am        
Fark etmezdi değişseydim
F                               G          Am
Güvenseydim ya da salıverseydim


 C                             Em                               F
Git gideceksen bekleme farklı değilsin sende
                              E
Gideceksen bekleme

C                             Em
Git gideceksen bekleme
                                  F
Başka bir şey söyleme
                              E     Am  G   F  Em
Gideceksen bekleme


Em                  Am          (si-la-sol nota ile)
Artık olmaz dedin senle
F                           G      Am       Am   G   F   Em
Çok eskitti beni bu hikaye
Em                      Am         (si-la-sol nota ile)
Tamam dedim tamam kabul
F                              G   Am
Laf anlatılmaz ki gerçeğe

Nakarat

Em                 Am
Ben üşümem sen geç beni
F                             G    Am     Am   G   F   Em
Sıkı giyin kandırma kendini
Em                 Am
Bir şairin şiirinden ibaret
F                        G            Am
Tüm bildiğin büyük ihtimalle

0 yorum:

Yorum Gönder