8 Aralık 2010 Çarşamba

DEMİR DEMİRKAN - KAHPE AKOR


KAHPE- DEMİR DEMİRKAN

E          F                       E
İçimde bir boşluk var neyle doldursam
E          F                      E
Parayla mı aşkla mı hayaller kursam
Dm          F
Alem oyuncu olmuş sokaklar sahne
Dm           F             G F        E
Sevdiğim bir kız vardı olmuş bir kahpe

E       F
Yürüsün üstüme gelen gelsin
E       F
Bırakıp ortada giden gitsin
E     F
Olan olmuş diyen sussun
G      F                    E
Vurdum ben bu dünyanın dibine

E           F                       E
Kafamda bir hoşluk var nasıl anlatsam
E        F                     E
Kadehimi sigaramı neyle doldursam
Dm         F
Parasızlık pulsuzluk hepsi bahane
Dm        F                      E
Bir yudum bir nefes herşey şahane
Dm        F                    E
Bir yudum bir nefes hayat şahane

E       F
Yürüsün üstüme gelen gelsin
E       F
Bırakıp ortada giden gitsin
E    F
Olan olmuş diyen sussun
G      F                    E
Vurdum ben bu dünyanın dibine 

0 yorum:

Yorum Gönder