11 Ağustos 2010 Çarşamba

SAYDIM - OGÜN SANLISOY

Evet arkadaşlar gitara yeni başlayan arkadaşlarımız için bir diğer çalışma niteliğindeki şarkımız da Ogün Sanlısoy'dan saydım adlı parçadır. Bu parçamızda da diğerlerinde olduğu gibi yıldızla belirttiğimiz yerlerde akor geçişi yapılacaktır.Bu parçanın ritmi 4/4 lük tür ve hepimizin bildiği klasil 4/4 lük ritmle çalınabilecek bir parçadır.şimdi şarkımızın akorlarını tanıyalım.
F#m: Fa diyez minör olarak okunan bu akor gitarda  Fa (F) akoru basılırken elin yarım perde kaydırılması ile oluşturulabilir.  http://sarkiakor.blogspot.com/2010/08/nasil-gitar-tabi-okunur.html
Yukarıda da gördüğünüz gibi Saydım adlı parçada sizi zorlayabilecek yegane akor F#m adlı akordur fakat bunun da sürekli çalışmalar yaparak üstesinden gelebilirsiniz.

Unutmadan bir diğer zorlayıcı akor da Bm Si minör dür ki aşağıda bunun da nasıl basılacağına dair bir resim bulunmaktadır.

İki zorlayıcı akoru öğrendiysek eğer şarkımıza geçebiliriz.

SAYDIM

F#m               E
*Geceler boyu *sesine uyandım
F#m             E
*Sen sandım *ellere uzandım
F#m                 E                   Bm
*Sana değil ken*dime kızardım *ben

Sen giderken


F#m                   E 
*Aramadım ama *elim gitti telefona
F#m                E
Soramadım ama kalbim yine yanyana
F#m                E              Bm 
Saramadım o belinden bir daha 
             F#m 
Sen  gider*ken


F#m      E             
*Saydım *Kaç Gün Oldu
F#m      E
*Saydım *Kaç Gece Doldu
F#m       E    
 *Saydım *Hergün Aynı
Bm
Dön,Dön İstersen 


 F#m      E             
*Saydım *Kaç Gün Oldu
F#m      E
*Saydım *Kaç Gece Doldu
F#m       E    
*Saydım *Hergün Aynı
Bm
*Dön,Ben İsterken 



Evet arkadaşlar bu şarkımızı sahilde ateş yakıp çalarsanız yüzde 35 olasılıkla kız tavlamanız mümkün gerisi size kalmış :D


2 yorum:

  1. Kardeş saolsin bu kadar yazmissin resim falan koymussun da ritim olmayinca afadersen yazi boka dönmüş

    YanıtlaSil
  2. Kardeş saolsin bu kadar yazmissin resim falan koymussun da ritim olmayinca afadersen yazi boka dönmüş

    YanıtlaSil