18 Mayıs 2015 Pazartesi

ACISADA ÖLDÜRMEZ - SILA GİTAR AKORU

Merhaba arkadaşlar çok uzun zamandır bloga akor ekleyemedim. Bu sırada müzikten hiç kopmadım tabiki. Repertuarım oldukça genişledi ve yaklaşık 600 tane denenmiş ve canlı müzik esnasında çaldığım şarkı var. Bu şarkıları sizlerle sıra sıra paylaşmak istiyorum. Hatta zamanım olursa nasıl çalınacağına dair videolar da eklemek isterim. İş temposundan zaman ayırmak biraz zor oluyor ama işinize yarayacak olması biraz daha teşvik edici tabi.Neyse Blog belki Sıla ünlü olmadan öncelere dayandığı için Sıladan pek şarkı yoktu oysa ki canlı müzikte olmazsa olmazlarımızdan biridir. Akorlar aşağıdadır intro da dahil olmak üzere .Tadını çıkarın çalamadığınız bir yer olursa yorumla ulaşın video veya farklı bir yolla anlatırım. Kolay gelsin...


--------------------------------------------------------------------------------------

SILA - ACISA DA ÖLDÜRMEZ

İNTRO:   F   Em  F Dm  F  Em

[Em]Bir bir aklımda söylediklerin
[Em]İşe yaramaz bu bildiklerim
[F]Hatırlamak laneti aklımın
[Dm]Acımaz anlatsam hadi buyrun

[Em]Ben birine aşık o bana vurgun
[Em]Soranların kuzey yıldızıydık
[F]Beraber de yapamadık                      
[Dm]Kendi dünyamızın yalnızıy[Em]dık


[Am]Anlayınca [G]çok geç oldu  
[F]Mahvolduk [G]kahrolduk [Dm] SUS
Sonra döndük dedik ki

      F  
Acısa da öldürmez
          Em       
Cehenneme döndürmez
         F        Dm  
Hayatını söndürmez
          F         Em  
Gideni de döndürmez artık


---------------------------------------------------------------------------

0 yorum:

Yorum Gönder