17 Nisan 2013 Çarşamba

BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ AKOR KUTSİ


Arkadaşlar merhabalar Kutsinin son albümünün çok güzel bir parçası olan Bilmem anlatabildim mi şarkısının akorlarını ilk defa blogumdan yayımlıyorum. Akorları kendi çıkardım sıkıntı olan yerler olabilir ama orjinal tondur. isterseniz transpoze edebilirsiniz zaten akorlar kolay. Sİtelerine kopyalayan arkaşalar lütfen kaynak belirtirseniz sevinirim. Emek hırsızlığının anlamı yok sonuçta. 
KEYİFLİ BİR PARÇADIR. VAKTİM VE TALEP OLURSA EĞİTİM VİDEOSUNU DA KOYABİLİRİM.

KUTSİ - BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?

Bm                               F#m
Ne heves bıraktın bende ne ağızımda tat, 
G                            Bm
Her şeyimle gidiyorum.
Bm                       F#m
Son kelimeyi söylemek istemezdim ama
G                        Bm
Senden af diliyorum
Bm                                      F#m    G
Sen gülmezsen bu güller , başka elde açar ve solarlar
Bm                       G                 A                     Bm
Sen gülmezsen bu güneş ve ay başka dünyaya doğarlar


Bm                           F#m
G
A


Bm                          F#m
Sen gül mutlu ol yeter ki 
G
Artık seninde benimle 
A
Yaşanmış bir hatıran var

                                             

0 yorum:

Yorum Gönder