15 Aralık 2010 Çarşamba

ŞEBNEM FERAH - YORGUN AKOR

 
 ŞEBNEM FERAH - AKOR BUL
 Şebnem ferah'ın tüm şarkılarının akorlarına buradan ulaşmanız çin çalışmalarımız
devam etmektedir. 
 
Intro : Dm  F   Dm   C
         
 Dm                  G
 Yorgun geldim bu dünyaya kimse bilmez
 Dm                G
 Sonsuzluk benim olsa fayda etmez
 Dm                G
 Öyle bir derde düştüm ki hiç sorma
 Dm                  G
 Katlanmak zor gücün yoksa
 F               Dm    F                Dm
 Çaresizlik gözlerinde can verirken ellerimde
 Bb            C                         Bb    C
 Sustun artık sen söylerim ben senin yerine
 Dm               C   Dm                C
 İşte ben böyle öldüm gittim kendimi gömdüm
 Dm               C   Bb               C
 Sonra toprağa sordum dünya böyle değildi
 Bb                  C
 Toprak dedi sen kördün

0 yorum:

Yorum Gönder