20 Kasım 2010 Cumartesi

TRANSPOZE ÖRNEĞİ

Arkadaşlar aşağıda Anlasana şarkısının akorları mevuttur bu akorlar üzerinde bir ses yukarı transpoze yapacak olursak Am yerine Bm akorunu çalmamız gerekecektir, C akoru yerine ise D akorunu ve son olarakda Dm yerine Em akorunu çalmanız gerekecektir. görüğünüz gibi minör akor aynen minör olarak kalmış yalnızca akorun ismi değişmiştir. o halde aşağıdaki parçayı:
Am----->Bm
C   ----->D 
Dm----->Em    
Akorlarını kullanarak çaldığınızda da aynı duyguyu alabileceksiniz ve belkide sesinize daha uygun olacaktır. iyi eğlenceler


HALUK LEVENT - ANLASANA

Am                  C     Dm            C
Kendimi esir aldım, çalmadı yine telefonlar
Am                  C    Dm              C
Alışırım sanmıştım, yüreğimde sancım var


Dm                   Am  Dm            Am
Gel etme nazlı güneş, sensin gönlüme eş
G            Am
Beni biraz anlasana


Dm            Am      Dm            Am
Ölürüm aşkına yar , ölürüm diyar diyar
G            Am
Beni biraz anlasana

C           G        Am
Ooooo Of  sarıl bana
C           G        Am
Beni biraz anlasana
C           G        Am
Ooooo Of sarıl bana
C           G        Am
Beni biraz anlasana

0 yorum:

Yorum Gönder