14 Kasım 2010 Pazar

HALUK LEVENT - ANLASANA AKOR

Arkadaşlar sizler için yine çalımı basit ama dinleyende büyük bir etki yaratabileceğiniz sesinizi yormayacak ve yeni başlayan aradaşlarımız için bir başlangıç arpej yapmaya yadımcı olacak bir parçanın akorlarını yayınlıyorum.
Her zaman söylediğim gibi bu parçadada akor geçişlerini belirtilen yerlerde yaparsanız güzel bir parça icra etmiş olacaksınız. Burada şuan için anlasana şarkısının arpejini gösterme imkanım  yok ama ilerde bir video ekleyeceğim.Bu nedenle biraz arpej biliyorsanız http://www.fizy.com adresinde arama çubuğuna anlasana yazarak parçayı dinleyebilir ve arpeji kolayca öğrenebilirsiniz. iyi eğlenceler.



HALUK LEVENT - ANLASANA

Am                  C     Dm            C
Kendimi esir aldım, çalmadı yine telefonlar
Am                  C    Dm              C
Alışırım sanmıştım, yüreğimde sancım var


Dm                   Am  Dm            Am
Gel etme nazlı güneş, sensin gönlüme eş
G            Am
Beni biraz anlasana


Dm            Am      Dm            Am
Ölürüm aşkına yar , ölürüm diyar diyar
G            Am
Beni biraz anlasana

C           G        Am
Ooooo Of  sarıl bana
C           G        Am
Beni biraz anlasana
C           G        Am
Ooooo Of sarıl bana
C           G        Am
Beni biraz anlasana

Şarkının çalımı hakkında bir sorunuz olursa yorumlarınız cevaplanacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder