10 Kasım 2010 Çarşamba

CADDELERDE RÜZGAR AKORLARI

NİLÜFER - CADDELERDE RÜZGAR



(Am)Caddelerde rüzgar aklımda aşk var

(Dm)Gece yarısında eski yağmurlar
(Am)Şarkı söylüyorlar sessiz usulca
(E)Özlediğim şimdi çok uzaklarda
 
 

(Am)Deli dolu günler hayat güzeldi
(Dm)Kahkahalarıyla günler geçerdi 
(Am)Ellerim uzanmaz dokunamaz ki        
                
(E)Özlediğim şimdi çok (Am)uzaklarda
 
 

(Dm) O da özlüyormuş benim birtanem
(Am)Çok üşüyormuş ben olmayınca 
                     
(E)Öyle yazıyor son (Am)mektubunda

Arkadaşlar yukarıda yine kolay bir şarkının akorlarını vermi bulunmaktayım yine kırmızı ile işaretli yerlerde akor geçişleri yapılırsa güzel bir parça.

1 yorum:

  1. çk işime yradı daha yeni gitar çalmaya başladım ve ntaları resimli olarak göstermesi harika daha yeni başlamama rağmen f notasını yapabiliyorum gitar ocamız bile beni yanında bazı verdiği kurslara götürüyor

    YanıtlaSil