15 Kasım 2010 Pazartesi

AYNA - ANLATMALIYMIŞ MEĞER AKOR

Arkadaşlar yine mükemmel bir parça ile karşınızdayız. Ayna'nın anlatmalıymış
meğer adlı parçasının akorları ve şarkının içinde geçen şiir kısmını aşağıda 
bulabilirsiniz.  
 
ANLATMALIYMIŞ MEĞER - AYNA 
 
Dm                     Bb         A    Dm                            Bb   A
Dün gece seni gördüm yine bembeyaz bir yağmur içinde
Dm          Bb       A   Dm                  Bb    A
Bir rüya değil sanki gülüyordun gözlerime 
Gm                             Dm   
Her damla bir keder gözlerimde yaş oldun 
Gm                     Bb            F                             A    
Yetti bundan fazlası ölüm gelme artık gecelerime
 
A                            Dm           Bb                   A      
O günlerden bir rüzgar eser ümitlerin seni terkeder 
A                       Bb             Gm       Bb         A 
Senden o bakışları gizler kapkaranlık bir keder     
A                         Dm           Bb                         A  
Hayatta paylaşmaya değer bildiğin bir sır varsa eğer
A                       Bb         Gm        Bb          A  
Haykırıp dağlara taşlara anlatmalıymış meğer


Artık çıkmıyorum İstiklale
Sabah Fatma hanım uyandırıyor
Helva,ekmek,çay bana onlar bakıyor
Odanın hali perişan, ben perişan ,
Kimse yok işime karışan
Ara sıra balkona çıkıyorum
Fesleğenler kuruduğunda ocaktı ben baharı bekliyorum
Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala
Gözüm şişelere takılıyor becerebilseydim ne ala
Bu günlerde böyleyim ben yas denen şiirdeyim
Bir köşede gülüşün var sırtımda kanlı bıçağın
Hiç bir zaman duymayacağın duysan da anlamayacağın 
Bir çığlıkta sana birikiyorum....

1 yorum:

  1. ARKADAŞLAR 3. SATIRDA BİR YANLIŞLIK VARDI ONU DÜZELTİYORUM RAHATLIKLA ÇALABİLECEĞİNİZ BİR PARÇA. İYİ EĞLENCELER

    YanıtlaSil