16 Eylül 2010 Perşembe

OGÜN SANLISOY- SAYDIM ŞARKI SÖZLERİ

SAYDIM PARÇASININ ŞARKI SÖZLERİ



Akorları görüntülemek için tıklayınız:
Geceler boyu sesine uyandım
Sen sandım ellere uzandım
Sana değil kendime kızardım ben 
Sen giderken

Aramadım ama elim gitti telefona
Soramadım ama kalbim yine yanyana
Saramadım o belinden bir daha 
Sen giderken

Saydım kaç gün oldu
Saydım kaç gece doldu
Saydım hergün aynı dön
Dön istersen

Geceler boyu sesine uyandım
Sen sandım ellere uzandım
Sana değil kendime kızardım ben 
Sen giderken

Aramadım ama elim gitti telefona
Soramadım ama kalbim yine yanyana
Saramadım o belinden bir daha 
Sen giderken

Geceler boyu sesine uyandım
Sen sandım ellere uzandım
Sana değil kendime kızardım ben 
Sen giderken

Aramadım ama elim gitti telefona
Soramadım ama kalbim yine yanyana
Saramadım o belinden bir daha 
Ben isterken Dön
                                                                                                     Ogün Sanlısoy

0 yorum:

Yorum Gönder