2 Şubat 2017 Perşembe

CEM BELEVİ ALIŞAMIYORUM DOĞRU AKORLARI

ALIŞAMIYORUM CEM BELEVİ ile ilgili görsel sonucu










SON DÖNEMLERDE TOP LİSTLERİ SALLAMAYA DEVAM EDEN CEM BELEVİNİN DİLLERE PELESENK OLMUŞ LARKISI ALIŞAMIYORUMUN ORJİNAL AKORLARINI PAYLAŞMA VAKTİ GELDİ DE GEÇİYOR BİLE. CANLI MÜZİK ORGANİZASYONLARINDA DA ÇOK FAZLA OLUMLU TEPKİ ALAN PARÇANIN NİSPETEN KOLAY AKORLARI AŞAĞIDADIR. DO MAJÖR AKORU DOMİNAT OLURSA DAHA DOĞRU OLACAKTIR.

ALIŞAMIYORUM - CEM BELEVİ ORJİNAL AKORLARI

C                                     Bm
O kendi bilir, keyfine göre
C                                  Bm
Dönerse gelir, kendi evi

Buyursun her zaman
                        Am
Başımın üstünde yeri,
                Bm
İkimizi bilen biri
          C          Am       Bm  D
Söylesin isterim gerçeği

                   Am
Alışamıyorum ev sessiz,
                       Bm                            
Dayanamıyorum ben sensiz
  E-                 Am          C
Eli kolu bağlı habersiz
              Bm
Bekliyorum, bekliyorum

                   Am
Alışamıyorum ev sessiz,
                       Bm
Dayanamıyorum ben sensiz
 E-                Am       C               Bm
Gelişi belalı, ümidi kesmiyorum

Am    Bm    E-Am    C    Bm

0 yorum:

Yorum Gönder