28 Ağustos 2012 Salı

SON ZAMANLARDA TÜREYEN POPÇULAR




Sizde farkında mısınız bilmiyorum ama şu son zamanlarda birçok popçu türedi. Çocukluğumuzdan hatıtladığımız tarkan mustafa sandal serdar ortaçların yerini kısa boylu tıknaz ve hafif yakışıklı popçular aldı. özellikle genç kızların sevgilisi birçok eleman yetişti. Müzik konusunda nasıllar çok da bilmiyorum ama bazı parçalarını sevmiyor da değilim. Şarkıların edepsizleşmesi de diğer bir konu sanıyorum. çabuk tüketilebilen parçalara örnekler çoğaldı sanıyorum. özellikle de her yaz başında çıkan albümler can sıkıcı. yazlık albm mü yapılır. bundan 80 yıl önceki şarkılar halen dinlenirken neden insanlar bu gibi şarkılar yapmak yerine yazlık şarkılar yapmaya çalışırlar anlamam. aslında anlamayacak birşeyde yok gibi. gecede bunlar gibi 10 şarkı yaparım otursam derim her zaman. ve denedim de 2 tane yapabiliyorum rahatlıkla ama sonra can sıkıyor. hep aynı çünkü akorlar sözler. sen ben sevmek gitmek kalmak vb gibi kelimelerden öteye gidemiyor insan. fakat o eski şarkılarda sözlerin anlamları birçoklarının hayatlarının bir özetidir adeta. yinede çok söz yanlısı biri değilimdir. enstrümantal şarkıları daha çok severim  çünkü evrenseldirler iyi olup olmamaları tamamen kendilerine bağlıdır. eğer ki iyiyse kutuplardaki bir eskimodada türkiyedeki alelade bir insanada birtakım aynı duyguları hissettirebilir. gerçekten iyiyse.

0 yorum:

Yorum Gönder