21 Kasım 2011 Pazartesi

VUR KADEHİ USTAM DOĞRU AKORLARI


Bu şarkı çıktığından beri dinler vede oldukça severim. Bence bu şarkı içki masasını tiki bir yorumla anlatan bir şarkı:). Sıla abladan gelen şarkının akorlarını hiçbiryerde adam gibi bulamadıktan sonra ve bulduklarıma da sesimin gitmemesinden dolayı oturdum akorlarını kendim yazdım. Yaptım oldu diyebilirim yani. Ne kadar başlangıçta sese otursada nakarat kısmında kendinizi biraz zorlamanız gerekiyor. Sesinizi bir oktav kadar yukarı almanız sizi zorlayacaktır. Yinede sizin sesinize en uygun tonu transpoze ederek yakalayacaksını zsanıyorum. İyi eğlenceler dileyerek bu akşamki görevimide tamamlamış olmanın haklı gururunu yaşamaktayım. Keza yarın yapılacak iki adet sınav bana şimdiden girmiş gibi gözüküyor.:D 

SILA - VUR KADEHİ USTAM
 Bu akorlar ilk defa şarkıakor bogunda yayınlanmatadır.
Em          F       Em           Dm
Söndürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda
Dm          F       Dm            Em
Rengimizi sıyırmış ta gitmiş gidenimiz
Em          F       Em         Dm 
Nur cemalimizin astarı kalmış bitek
F           Dm       Em
Oda kaşık kadar
Em              Dm        Em                                              )
Vur kadehi ustam bu gecede sarhoşuz                    )
Am                    Em                                                     )
Kalan sağlar bizimdir acıdan mayhoşuz                   )    N
Am                    Em                                                     )       
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze        )
Em       Dm           Em                                                  )
Bundandır böyle dibe vuruşumuz                            )
Em                               Dm
Damla sakız hayallerimize yakamoz vursa
Dm                          Em
Bari öyle canlansa da hayat bulsa
Em                     Dm 
Ne iyi olurdu kalbe kan yine          
Dm    Em
 


 

2 yorum:

  1. iyi hoş ne güzel blog yapmışsınız ama keşke arpejleri ve ritimleride verseydiniz

    YanıtlaSil
  2. bende bugun gördüm blogunu krdeşim hoşuma gitti eline emeğine sağlık bi de kardeşim ritim eklersen çok sevaba girersin ;)

    YanıtlaSil