1 Aralık 2010 Çarşamba

SENİN O GÖZLERİN VAR YA AKOR

Grup Koridor'un sevilen şarkısı bir zamanlar ekranlardan düşmeyen senin o gözlerin var ya akorları aşağıdadır.

Senin O Gözlerin Var Ya (Akor)

E                     F      E
Beni biraz anlasaydın n'olurdu
E                     F      E
Gecelerim gündüzlerim kayboldu
Am                  E
Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı
Dm                F
Benliğimi benden aldı
Dm
Aşkına esir kaldı
F                  E
Artık sana dönemem ki

Nakarat
Am                     E
Senin o gözlerin varya herşeyi bitirdi           )
Dm                   F
Yazık ettin geçen günleri                        )
E                      Dm                            n  x2
Hani o verdiğin sözler yalan mıydı birer birer   )
F                  E
Artık seni sevemem ki                            )

E                F        E
Aslında seni hiç tanımamışım
E                F            E
Seni kendime hep yakın sanmıştım
Am                  E
Zamanla alıştım ben yalnızlığına
Dm               F
Geceleri uykusuz kalmaya
E                   Dm
Zamanla alıştam ben yalnızlığına
F                   E
Geceleri uykusuz kalmaya

0 yorum:

Yorum Gönder