10 Aralık 2010 Cuma

KENAN DOĞULU - BAŞ HARFİ BEN


Kenan Doğulu – Baş Harfi Ben
 kenan doğulu nun şarkıları gerçektende gitarla çalınıp söylenmesi son derece zevkli olan şarkılardır.
Am                          G                Dm
Gidince anlıyorum her şeyini özlüyorum
C                         E7                     Am
Tenin benim gibi kokunu içime istiyorum
Am                       G                     Dm
Öpünce anlıyorum ben seninle yaşıyorum
C                                      E              Am
Gün birden beri kaç kere vuruluyorum

Am                           Dm                                              )
Birdenbire hayatının tümü oldun                            )
G                      C                                                         )
Gecelerine gün gibi doğdun                                     )
F                           Dm     Esus4   E                              )
Gidersen bir gün biri üzülür çok                               )
                                                                                     )
Am Dm7                                                                     )  A
Hayatının tümü oldun                                               )
G cma7                                                                        )
Gecelerine gün gibi doğdun                                     )
F Dm6 Esus4 E                                                           )
Gidersen bir gün biri kırılır çok                                )                
Dm7 E Am                                                                  )
Adı lazım değil baş harfi ben                                    )

Festival gibisin katılmak istiyorum
Önlerden yer kapıp gözünü kalbime bekliyorum
Asaletinin bedeli çok kölen var belli biri
Hem biraz deli azdan çok da serseri

C                E                 Am
Adı lazım değil baş harfi ben
                     A

0 yorum:

Yorum Gönder