15 Aralık 2010 Çarşamba

HAYDUT - MESAFELER AKOR

HAYDUT - MESAFELER
Daha öncede bu şarkıyı yayınlamıştık ama yoğun istek üzerine tekrar yayınlıyoruz. 
Dm       C     Am  
Hasret yolundan saptı
     Dm      C     Am
Duygular içimde kaldı
  Dm         C      Am 
Gördüğüm doğruya baktım
 C                  Dm
İnanmak gelmedi içimden
 C          Am        Dm
İnanmak gelmedi içimden
   Dm        C       Am
Dostuma çok uzak kaldım
   Dm          C       Am
Dostluğumun farkına vardım
   Dm          C        Am
Yeterlimi isteğim bu sandın
  C                    Dm
Yine karardı içim derinden
 C            Am        Dm
Yine karardı içim derinden
 Dm                   Gm   
Sen ve ben yarattık birbirimizi
 Bb                  C
Mesafeler ayıramadı ikimizi
Dm                   Gm 
Sen ve ben yarattık birbirimizi
Bb                      C
Mesafeler ayıramadı ikimizi
 Dm-c          Dm-C      C            Gm        C      Dm 
AaaaAaAaAaaa aaaaaaaaaa AaaAAaAaaa Aaaaaaaaaa aaaaaa aaaaaaa
Dm-C-Dm-C-C-Gm-C-Dm

2 yorum:

  1. bu şarkın ritmi nasıl?

    YanıtlaSil
  2. bu şarkı 4/4 lük herhangibir ritm ile çalınabilir. ŞArıyı dinlerseniz eğer ritmi daha iyi anlayabilmeniz mümkündür

    YanıtlaSil