10 Aralık 2010 Cuma

GRUP KORİDOR - SENİN O GÖZLERİN VAR YA AKOR


Senin O Gözlerin Var Ya (Akor)

bir dönem ekranlardan düşmeyen şarkının akorlarını yayınlıyorum ve tamamen doğru gibi 
 
E                     F
Beni biraz anlasaydın ne olurdu
E                     F
Gecelerim gündüzlerim kayboldu
-----------------------------------------------------------------
Am                 E
Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı  
F                                    Dm
Benliğimi benden aldı                   
E
Yaşanacak çok şey vardı                 )  2 kere
F
Aşkına esir kaldı                       
Dm        F       E
Artık sana dönememki                    
-----------------------------------------------------------------
Am
Senin o gözlerin var ya                           
E
Herşeyi bitirdi                                               
F
Yazık etti geçen günleri                        
E                                                             nakarat(2 kere)
Hani o veriğin sözler                           
F
Yalan mıydı birer birer                            
Dm        F        E
Artık seni sevememki                           
-----------------------------------------------------------------
E              F
Aslında seni hiç tanımamışım
E                    F
Seni kendime hep yakın sanmıştım
Am                E
Zamanla alıştım ben yalnızlığa    
F
Geceleri uykusuz kalmaya          
E                   F                 
Zamanla alıştım ben yalnızlığa    
Dm         F          E
Geceleri uykusuz kalmaya          
 
 
Nakarat

1 yorum: