10 Aralık 2010 Cuma

CAN BEDEBDEB ÇIKMAYINCA AKOR - BARIŞ MANÇO


Can Bedenden Çıkmayınca - Barış Manço
  
çok bakma şansım olmadı ama şarkının akorları büyük ölçğde doğru.

 Am
 Kara haber tez duyulur unutsun beni demişsin
 Dm
 Bende kalan resimleri mektupları istemişsin
 Am
 Sen üzülme sevdiceğim bir daha çıkmam karşına
 Dm                     Am
 Sana son kez yazıyorum hatıralar yeter bana

 Dm                   C                                                                                         )
 Unutma ki dünya fani veren allah alır canı                                   )
 Bb                      Dm                                                                       ) A
 Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca                 )

 TEKRAR A

 Am
 Kurumuş bir çiçek buldum mektupların arasında
 Dm
 Bir tek onu saklıyorum onu da çok görme bana
 Am
 Aşkların en güzelini yaşamıştık yıllarca
 Dm
 Bütün hüzünlü şarkılar hatırlatır seni bana

 Am
 Kırıldı kanadım kolum ne yerim var ne yurdum
 Dm
 Gurbet ele düştü yolum yuvasız kuşlar misali
 Am
 Selvi boylum senin için katlanırım bu yazgıya
 Dm                     Am
 Böyle yazmışsa yaradan kara toprak yeter bana

 TEKRAR A x 2

0 yorum:

Yorum Gönder