14 Kasım 2010 Pazar

YALIN - GÜNAYDIN AKOR

Yalın gerçektende sesi olağanüstü güzellikte olan bir sanatçı ve şarkılarıda gerçekten çok güzel. Eğer sesiniz yetebilecekse aşağıdaki akorlarla bu parçayı çalabilirsiniz. Yasaklandım diye başlayan kısımda sesinizi biraz tiz çıkarmanız gerektiğinden belki bu akorlar size söyleyiş açısından zor gelecektir.bu durumda transpoze yaparak daha pes bir akor düzeni ile çalışmanızı öneririm.

YALIN - GÜNAYDIN

Em       D             Em             D
Besbelli uzun zamandır aynayı kendine döndürmüyorsun
Em           D             Em             D
Yitirilenler apaçık ortada sen hala yüzüme gülümsüyorsun

G          D
Aşk içinde misafir olmaz
C
Ya yalnız sen ve ben
G                 D
İki gönül arasına üç saklanmaz
C
Ya yalnızlık ve ben
D
Ya o ya ben
C             D               Em
Ağlaya ağlaya senden vazgeçiyorum

Em
Yasaklandın
                                Am
Hep saklandığın bu kalpten kovuldun sen
C
Isınıp uyumayı unut
D
Sarılıp ağlamayı da
Am          Em
Günaydın gittim ben

1 yorum: