27 Kasım 2010 Cumartesi

HALUK LEVENT - HANİ BENİM OLACAKTIN AKOR

Haluk Levent'in en gözde şarkılarından birinin daha akorları sizleri için sitemiz tarafından yayınlanmaktadır
çalarken güzel vakit geçirmeniz dileğiyle.iyi eğlenceler.


HANİ BENİM OLACAKTIN - HALUK LEVENT

 
Am          E                  Am
Dünyalar verdim gözlerinin ugruna
          E                  Am
Kaçamak saatler sonsuz kelimeler
            E               Am
Unuttun mu yar söz verdin bana 
          E                Am
Gitmeyecektin daha neler neler

 
Dm                   Am
Şimdi uzaklardasın bensiz sevdalardasın
            Dm                      E
Söyle söyle güneşin kızı ne yapmaktasın


 
Am          E                       Am         )
Hani benim, hani benim, benim olacaktın        )
               E                          Am   ) 2
İki bahar önce okulun bitince bana varacaktın  )      
 

TEKRAR

0 yorum:

Yorum Gönder