12 Eylül 2010 Pazar

HALUK LEVENT - BİR YARİM OLSUN İSTERDİM

Am             C
 *Bir yarim ol*sun isterdim
G              Am
 *Gözleri ye*şil
Am              C
 *Bir yarim ol*sun isterdim
G                Am
 *Gül yüzü gü*len

Am               C 
 *Onu çok sev*mek isterdim
G              Am
 *Delice sev*mek
Am           C
 *Peşinden *koşup koşup
G               Am
 *Sonunda al*mak



..............
Ben sev*mek           \\\\\\
........................           \\\\\\\       
Sevmek isterdim               \\\\\\\
                 G                         |||||||}  x2
Nerden bilir*dim               ///////
E                   Am         //////
*Sevenler ağlar*mış  //////



Am              C 
 *Bir yarim ol*du sonunda
G             Am
*Gözleri ye*şil
Am              C
 *Bir yarim ol*du sonunda
G              Am
*Gül yüzü gü*len

Am               C
 *Onu çok sev*dim sonunda
G             Am
*Delice sev*dim
Am              C
 *Fakat bu aş*kın sonunu
G                  Am
*Ben hiç bilmez*dim




..............
 Ben sev*mek             \\\\\\\
........................             \\\\\\\       
Sevmek isterdim                 \\\\\\\
                 G                           |||||||}  x2
Nerden bilir*dim                 ///////
E                   Am          ///////
*Sevenler ağlar*mış   //////




Arkadaşlar 4/4 lük ritmle kolayca çalabileceğiniz söylemesi çok zevkli bi parça ayrıca yıldızla işaretlenmiş kısımlar akorların geçiş anını belirtmektedir.Kolay gelsin arkadaşlar.

0 yorum:

Yorum Gönder