13 Eylül 2010 Pazartesi

DUMAN AMAN AMAN AKOR

Duman çok başarılı bir alternatif rock grubu ve  birazcık nirvanayı andırsada kendine has tarzlarıyla öne çıkmış bir grup şarkılarını çalmak kolay ve bir o kadarda eğlenceli olmakla birlikte çalan kişiyi ve çevresindekileri tatmin etmektedir.Gitarla çalmaya uygun bir şarkısının akorlarını yazıyorum bare basmaya yeni alışanlar için biraz yorucu bir parça olmakla beraber sizi geliştirmeye yönelik bir şarkıdır kolay gelsin.


AMAN AMAN

(F#m)Nereye gider başını (E)alıp sorarsın
(F#m)Kimbilir durmadan na(E)sıl susarsın
(F#m)Bilmeden boşuna a(E)tıp tutarsın
(F#m)Su gibi a(E)kıp geçer za(F#m)man

*(F#m)Gezdin tozdun (E)amman aman aman
*(F#m)Sazdın sözdün (E)amman aman aman
*(F#m)Giderek üz(E)dün bizi zaman
*(F#m)Giderek üz(E)dün bizi zaman

*(F#m)Yazdın çizdin (E)amman aman aman
*(F#m)İncecik izdin (E)amman aman aman
*(F#m)Sıraya diz(E)din bizi zaman
*(F#m)Sıraya diz(E)din bizi zaman

(F#m)Hep kaçıp yeni bir a(E)dım atarken
(F#m)Dibine kadar çileye ba(E)tıp çıkarken
(F#m)İçine atıp atıp yoluna ba(E)sıp giderken
(F#m)Su gibi a(E)kıp geçer (F#m)zaman


* nakarat 2 defa çalınacaktır.

3 yorum:

  1. F#M Basamıyorum . Biri nasıl basıldığını açıklarmı ? . Kusura bakmayın yeniyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arkadaşım F akoru basıp elini pir perde kaydır ve orta parmağını kaldır bastığın akor f#m akoru olacaktır

      Sil
  2. Merhabalar ben sizden DUMAN-SADECE KOKLAYACAKTIM PARÇASININ AKORLARINI YAZMANIZI ÇOK İSTİYORUM LÜTFEN YAZIN

    YanıtlaSil